Kandidat

  • Lund
    40 h/vecka
  • Onsite tekniker
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10 & 11, Active Directory, Azure, Office365, Microsoft 365, OP5 Monitoring, Intune, Jira/Servicenow, Citrix, Teamviewer, Remote Desktop, IOS/MacOS, Cisco Anyconnect/Pulse secure, Exchange, Cirrato, Windows, Licenshantering, SecurePrint etc, ITIL,

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Supporttekniker tillgänglig omgående

Kandidaten är en social person som lätt knyter kontakt med nya människor och trivs med att hjälpa till och lösa problem. Han anpassar sig lätt till nya arbetsuppgifter och miljöer. Att ha trevliga kollegor, tydliga instruktioner och varierande arbetsuppgifter är viktigt för honom. Vid sidan av arbetet, spenderar han gärna sin tid på vänner, träning och tennis.  Senast arbetade han som IT-tekniker på Iver och tog sig även an rollen som IT-dispatcher och IT-koordinator. Under sitt dagliga arbete tog han hand om inkommande ärenden och vidarebefordrade dem till olika grupper eller kollegor. Han hanterade även ärenden, och stöttade första slingan vid behov.  Kompetenser: Windows 10 & 11, Active Directory, Azure, Office365, Microsoft 365, OP5 Monitoring, Intune, Jira/Servicenow, Citrix, Teamviewer, Remote Desktop, IOS/MacOS, Cisco Anyconnect/Pulse secure, Exchange, Cirrato, Windows, Licenshantering, SecurePrint etc, ITIL, SLA, Kundkontakt.  

Supporttekniker tillgänglig omgående

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

Onsite tekniker

  • IT-chef tillgänglig omgående i Stockholmsområdet

    Järfälla
    40 h/vecka
    IT Management
    Universitet
    13 år erfarenhet

    Kandidaten är en skicklig problemlösare som älskar utmaningar och drivs av att hitta lösningar på komplexa problem. Han trivs i samarbetsmiljöer och har en naturlig förmåga att samarbeta med andra...

    Team Leadership, IT Management, Business Strategy, ITIL, Change Management, Change management, Leadership, Project Management, Coaching, Active Directory, Team Management, MDM, SCCM, CRM, Management, Business Development, Claims Handling, QlikView

  • Säkerhetsklassad Supporttekniker redo för nya uppdrag!

    Solna
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en social och glad person med ett stort tekniskt intresse. Han har lätt att prata med människor och brinner för att hjälpa andra med diverse IT-relaterade problem. Senast...

    Windows 10 & 11, Mac OS, Linux, Microsoft Active Directory, Microsoft 365, BMC Remedy, ARS, Jira, IOS, Android, Samsung, Telia MyBusiness, Office 365, Mjukvara, Hårdvara, Kundkontakt.

  • Kvinnlig IT-supportmedarbetare tillgänglig för nya uppdrag

    Farsta
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    25 år erfarenhet

    Kandidaten är en tålmodig och serviceinriktad person som alltid strävar efter att ge utmärkt service och se till att kunden är nöjd. Hon är skicklig på att anpassa sin kommunikation...

    Windows 7-10, Molnbaserade lösningar, Journalsystem, Ärendehanteringssystem, TeamViewer, Kaseya, AnyDesk, Active Directory, MS Office365, Azure, Fjärrstyrning, VPN, Inköpshantering, Konferensutrustning, Nätverksproblem, Ärendedokumentation, Hårdvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.