Kandidat

  • Stockholm
    40 h/vecka
  • 2nd line support
    2 år erfarenhet
  • Yrkeshögskola

Begär profil

Kunskap

Windows, Mac OS, iPhone, Android, Microsoft 365, Microsoft Intune, Microsoft Azure, ServiceNow, Azure AD, Active Directory, Outlook, Exchange, konferensutrustning, skrivare, nätverk, VPN, patchning, Teamviewer, Dameware, Easit, Vmware, Windows server

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Supporttekniker

IT har alltid varit ett stort intresse för kandidaten, med en passion för teknik och kontinuerlig utveckling. Han började sin IT-utbildning med en 6 månaders lång kurs på Lexicon, där han fick en stadig grund inom IT-support. Under kursen fokuserade han på Microsoft Fundamentals, Azure, ITIL och Active Directory och fick även möjlighet att arbeta praktiskt med labbar för att stärka sina färdigheter. Kandidatens tekniska resa började redan under hans tid på Thorildsplans gymnasium mellan 2014 och 2017, där han utsattes för en bred variation av teknikrelaterade ämnen. Han har även byggt sin egen dator hemma som en del av sitt intresse för teknik. Hans starka sida är hans sociala kompetens, och han trivs med att interagera med andra människor. Han är känd för att vara noggrann i sitt arbete och har en positiv attityd gentemot utmaningar. Hans kreativa ådra gör att han ofta kommer med innovativa lösningar och idéer för att förbättra rutiner och processer. När han inte är upptagen med sitt IT-intresse och arbete, tillbringar han mycket tid med vänner. Han är också en aktiv person och ägnar sig åt fotboll, gitarrspel, träning (gym och löpning) och på vintern är skidåkning en av hans favoritaktiviteter. Han är ständigt på jakt efter nya sätt att utveckla sig själv, både personligen och inom IT-världen. 

Supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

2nd line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.