Kandidat

  • Haninge
    40 h/vecka
  • 1st line support
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10, Mac, Active Directory, Office 365, Azure, Exchange, ServiceNow, Citrix, VDI, XenApp, Filewave Admin, Powershell, Remote Desktop, Bomgar, Intune, Adobe.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Social servicedesk medarbetare

Kandidaten är en social och jordnära person. Hans styrkor i arbetet är att han kan behålla lugnet i olika situationer, samt att han är lösningsorienterad och ger inte upp när han väl har tagit sig an en uppgift. Han är dessutom serviceminded och hjälper gärna både kollegor och kunder. Faktorer som gör att han presterar bra på ett företag är en trivsam arbetsmiljö med sociala och trevliga kollegor som man kan samarbeta med. På fritiden spenderar han gärna sin tid på att träna och umgås med vänner.   Idag arbetar han inom first line support. I hans dagliga arbete ingår hantering av både Windows och Mac-miljöer, felsökning av hårdvara och mjukvara, kundkontakt samt support både remote och onsite. Linus har erfarenhet av bland annat Active Directory, Office 365, ServiceNow och SLA.   Nu söker kandidaten en arbetsplats där han får möjlighet att utvecklas och utmanas ytterligare. Han är öppen för flera roller, gärna inom first line/second line support.

Social servicedesk medarbetare

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.