Kandidat

  • Åkarp
    40 h/vecka
  • IT Management
    20 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Microsoft Office, Team Management, Nordic Countries, Knowledge Base, IT Service Management, Ledarskap, Felsökning, Customer Support, Problem Solving, Service-Level Agreements (SLA), Continuous Improvement, Business Process Improvement.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Service Desk Manager

Kandidaten är en lojal och nyfiken person som inte backar för nya utmaningar. Han är inkluderande och strävar efter att förstå andra människor. Ödmjukheten i att ta till sig andras perspektiv och att kunna erkänna sina egna misstag är några av hans styrkor. Han har förmågan att se saker som en helhet och betrakta situationer ur ett helikopterperspektiv. På arbetsplatsen värderar han ett öppet mindset, inkludering och att ha roligt som viktiga faktorer. Han har en drivkraft när det gäller att bygga team och förbättra supportprocesser. Frågor som "Hur kan vi tillsammans nå våra mål?" och "Hur kan vi utveckla detta gemensamt?" är något som han engagerar sig i. Hans tidigare erfarenhet av att implementera servicedesksystem i olika företag är något han brinner för och tycker är stimulerande. Han har även en stor passion för idrott, särskilt fotboll, och på fritiden är han aktiv inom föreningslivet.Idag arbetar kandidaten som Service Desk Manager och han har en omfattande roll som sträcker sig över flera områden. Han tar hand om uppbyggnaden och utvecklingen av ServiceDesk-organisationen. Som kundansvarig, projektledare och produktägare för en av företagets produkter spelar han flera nyckelroller.Kompetenser: Microsoft Office, Team Management, Nordic Countries, Knowledge Base, IT Service Management, Ledarskap, Felsökning, Customer Support, Problem Solving, Service-Level Agreements (SLA), Continuous Improvement, Business Process Improvement. 

Service Desk Manager

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

IT Management

  • Förstklassig IT-konsult tillgänglig för uppdrag!

    Stockholm
    40 h/vecka
    IT Support
    Gymnasium
    år erfarenhet

    Kandidaten är en mycket driven och målmedveten person. Han är duktig på att sätta realistiska mål och uppnå dessa. Han har en stark drivkraft och vill lära sig nya saker...

    SharePoint, Windows Remote Desktop, ServiceNow, Windows 10, Mac OS/X, iOS, Teams, Outlook, ITIL, Intune, Azure, Azure AD, Microsoft Endpoint Manager, Microsoft Entra, Powershell, Nätverk, SCCM, Windows server 2012/2016, AD/GPO

  • Front-end utvecklare 2 års erfarenhet

    Norrköping
    40 h/vecka
    Systemutveckling
    YH
    år erfarenhet

    Kandidaten är en social och positiv person som drivs av att utvecklas – både i och utanför arbetslivet. Detta gör honom till en orädd och engagerad person. Om det finns...

    PHP, Microsoft #fOce, JavaScript, C&, Vue.js, LUA, Laravel, Typescript, Git, HTML Q CSS, React.js, SWL, qordpress, Firebase, JGuery

  • Drifttekniker inom Cloud

    Uttran
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    år erfarenhet

    Kandidaten trivs i både samarbets- och självständiga roller och har en förmåga att driva på och bidra med positiv energi och feedback. Att vara en del av ett team där...

    Exchange Server, ITIL Foundation, Microsoft 365, Intune, Azure, Azure AD, Microsoft Endpoint Manager, Microsoft Entra, Microsoft Endpoint Configuration Manager, VMware vSphere; Windows Server 2003-2022, Linux; Microsoft Hyper-V, Microsoft VMware.

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.