Kandidat

  • Åkarp
    40 h/vecka
  • IT Management
    20 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Microsoft Office, Team Management, Nordic Countries, Knowledge Base, IT Service Management, Ledarskap, Felsökning, Customer Support, Problem Solving, Service-Level Agreements (SLA), Continuous Improvement, Business Process Improvement.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Service Desk Manager

Kandidaten är en lojal och nyfiken person som inte backar för nya utmaningar. Han är inkluderande och strävar efter att förstå andra människor. Ödmjukheten i att ta till sig andras perspektiv och att kunna erkänna sina egna misstag är några av hans styrkor. Han har förmågan att se saker som en helhet och betrakta situationer ur ett helikopterperspektiv. På arbetsplatsen värderar han ett öppet mindset, inkludering och att ha roligt som viktiga faktorer. Han har en drivkraft när det gäller att bygga team och förbättra supportprocesser. Frågor som "Hur kan vi tillsammans nå våra mål?" och "Hur kan vi utveckla detta gemensamt?" är något som han engagerar sig i. Hans tidigare erfarenhet av att implementera servicedesksystem i olika företag är något han brinner för och tycker är stimulerande. Han har även en stor passion för idrott, särskilt fotboll, och på fritiden är han aktiv inom föreningslivet.Idag arbetar kandidaten som Service Desk Manager och han har en omfattande roll som sträcker sig över flera områden. Han tar hand om uppbyggnaden och utvecklingen av ServiceDesk-organisationen. Som kundansvarig, projektledare och produktägare för en av företagets produkter spelar han flera nyckelroller.Kompetenser: Microsoft Office, Team Management, Nordic Countries, Knowledge Base, IT Service Management, Ledarskap, Felsökning, Customer Support, Problem Solving, Service-Level Agreements (SLA), Continuous Improvement, Business Process Improvement. 

Service Desk Manager

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

IT Management

  • Kvinnlig front-end utvecklare

    Linköping
    40 h/vecka
    Systemutveckling
    Universitet
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en ambitiös person med en stor passion för digital visualisering och gaming. Hon har haft datorer som en naturlig del av sin uppväxt, och hennes intresse för grafiskt...

    HTML & CSS, JavaScript, React, Angular, Vue, SQL, C++ / C#, Git Postman / Insomnia, Figma, Photoshop, Illustrator, 3ds Max, Blender, Unity, Unreal Engine

  • Workplace Architect

    Solna
    40 h/vecka
    IT Management
    Gymnasium
    7 år erfarenhet

    Kandidaten har en gedigen erfarenhet av att arbeta nära med människor, både när det gäller att lägga upp planer och hantera kritiska situationer inom Servicedesk. Hans förmåga att vara stresstålig...

    Ledarskap, Microsoft Windows, Microsoft 365, ITIL, förbättringsarbeten, KPI, SLA, processer, incident management, problem management, budget, inköp.

  • IT-tekniker med MAC kompetens

    Lidingö
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    4 år erfarenhet

    Kandidaten är en glad och positiv person. Hans styrkor i arbetet är att han är serviceinriktad och stresstålig. Han är dessutom snabblärd och hjälpsam, och hjälper gärna till där det...

    Windows 10, MacOS, Office 365, Active directory, Azure AD, Windows Server, endpointconfiguration, remote access, VPN, Easit, ACiT, GSX, ATLAS, Fixably, Google Workspace, ärendehanteringsystem, fjärrstyrning, iOS-enheter

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.