Kandidat

  • Malmö
    40 h/vecka
  • Onsite tekniker
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Onsite/Supporttekniker

Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i sin roll är viktigt för honom. Han tycker att det är roligt att interagera med människor och vara involverad i olika projekt. Han trivs med att ha flera bollar i luften samtidigt och uppskattar en balans mellan struktur och variation i sitt arbete.  Idag arbetar kandidaten som supporttekniker på Skurups kommun, där han ingår inom IT-avdelningen bestående av åtta personer. Arbetet innebär ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom både first-och second line support. Hans uppgifter sträcker sig från lösenordsbyten och hantering av konton i Active Directory till installationer, felsökning av hårdvara och mjukvara, nätverksrelaterade frågor samt inköp av IT-utrustning som telefoner och datorer. Han supporterar anställda, främst på distans men även på plats. Kompetenser: Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara, Ärendehantering, Teknisk support, Maskinvarusupport, Onsite-support, Inköpshantering, Budgetering. 

Onsite/Supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

Onsite tekniker

  • IT-chef tillgänglig omgående i Stockholmsområdet

    Järfälla
    40 h/vecka
    IT Management
    Universitet
    13 år erfarenhet

    Kandidaten är en skicklig problemlösare som älskar utmaningar och drivs av att hitta lösningar på komplexa problem. Han trivs i samarbetsmiljöer och har en naturlig förmåga att samarbeta med andra...

    Team Leadership, IT Management, Business Strategy, ITIL, Change Management, Change management, Leadership, Project Management, Coaching, Active Directory, Team Management, MDM, SCCM, CRM, Management, Business Development, Claims Handling, QlikView

  • Säkerhetsklassad Supporttekniker redo för nya uppdrag!

    Solna
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en social och glad person med ett stort tekniskt intresse. Han har lätt att prata med människor och brinner för att hjälpa andra med diverse IT-relaterade problem. Senast...

    Windows 10 & 11, Mac OS, Linux, Microsoft Active Directory, Microsoft 365, BMC Remedy, ARS, Jira, IOS, Android, Samsung, Telia MyBusiness, Office 365, Mjukvara, Hårdvara, Kundkontakt.

  • Kvinnlig IT-supportmedarbetare tillgänglig för nya uppdrag

    Farsta
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    25 år erfarenhet

    Kandidaten är en tålmodig och serviceinriktad person som alltid strävar efter att ge utmärkt service och se till att kunden är nöjd. Hon är skicklig på att anpassa sin kommunikation...

    Windows 7-10, Molnbaserade lösningar, Journalsystem, Ärendehanteringssystem, TeamViewer, Kaseya, AnyDesk, Active Directory, MS Office365, Azure, Fjärrstyrning, VPN, Inköpshantering, Konferensutrustning, Nätverksproblem, Ärendedokumentation, Hårdvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.