Kandidat

  • Stockholm
    40 h/vecka
  • IT Support
    3 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

TeamViewer, ServiceNow, Microsoft 365, Jamf, MacOS, Windows, Dropbox, OneDrive, nätverk, Active Directory, Azure AD, Microsoft Endpoint Manager, Cisco Webex, hårdvara, mjukvara, printer, felsökning, installation, knowledge management

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


MAC-tekniker

Kandidaten är en IT-tekniker/Servicedesk-medarbetare med huvudansvaret att vara den första kontaktpunkten för IT-relaterade incidenter och förfrågningar för hela nordiska organisationen. Han stödjer användare i främst MacOS-felsökning och administrerar användarkonton i Azure AD och Active Directory samt hanterar Microsoft 365-suite. Han hanterar enheter och hårdvara genom verktyg som Jamf, Microsoft Endpoint Manager och ServiceNow. Han är även ansvarig för knowledge management, uppdaterar kunskapsbasen för interna IT-avdelningar och slutanvändare. Kandidaten har deltagit i framgångsrika projekt, inklusive kontorsflytt och han är ansvarig för hårdvaruutbyte av tusentals personers MacOS-datorer. Utöver detta hanterar han underhåll, installationer och reparationer av datorer och hårdvara. Kandidaten har bred teknisk kompetens i verktyg som TeamViewer, ServiceNow, Microsoft 365, Jamf, nätverk och olika system.

MAC-tekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

IT Support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.