Kandidat

  • Oxie
    40 h/vecka
  • 2nd line support
    1 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10, Mac, Microsoft 365, Microsoft Excel, Jamf, Microsoft defender, Office 365 Administration, ServiceNow, SLA, Screensharing, Remote Desktop, Felsökning av mjukvara & hårdvara, Cybersecurity, Mobile Device Management, Projekt, Onsite-support,

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


IT-Supporttekniker med Mac-kunskaper

Kandidaten är en social person som alltid strävar efter att utvecklas. Ett exempel på detta är att han investerar tid utanför arbetet för att certifiera sig i syfte att bredda sina kunskaper inom IT. Han anpassar sig väl till nya arbetsuppgifter och miljöer, och hans punktlighet är pålitlig då han ser till att leverera saker i god tid. Han trivs på arbetsplatser med trevliga kollegor och varierande arbetsuppgifter. Utöver sitt stora intresse för IT, spenderar han gärna sin lediga tid på musikproduktion, kampsport och djur.  Idag arbetar han som IT-konsult hos Inter IKEA Systems Services AB och tillhör second line supporten, där han även ger användarsupport onsite. Han arbetar i både Windows- och macOS-miljöer, vilket innebär en hel del daglig felsökning. Utöver detta arbetar han med  ärendehantering via ServiceNow och diverse arbetsuppgifter relaterade till Active Directory och Azure AD.  Kompetenser: Windows 10, Mac, Microsoft 365, Microsoft Excel, Jamf, Microsoft defender, Office 365 Administration, ServiceNow, SLA, Screensharing, Remote Desktop, Felsökning av mjukvara & hårdvara, Cybersecurity, Mobile Device Management, Projekt, Onsite-support, Kundkontakt.

IT-Supporttekniker med Mac-kunskaper

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

2nd line support

  • IT-chef tillgänglig omgående i Stockholmsområdet

    Järfälla
    40 h/vecka
    IT Management
    Universitet
    13 år erfarenhet

    Kandidaten är en skicklig problemlösare som älskar utmaningar och drivs av att hitta lösningar på komplexa problem. Han trivs i samarbetsmiljöer och har en naturlig förmåga att samarbeta med andra...

    Team Leadership, IT Management, Business Strategy, ITIL, Change Management, Change management, Leadership, Project Management, Coaching, Active Directory, Team Management, MDM, SCCM, CRM, Management, Business Development, Claims Handling, QlikView

  • Säkerhetsklassad Supporttekniker redo för nya uppdrag!

    Solna
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en social och glad person med ett stort tekniskt intresse. Han har lätt att prata med människor och brinner för att hjälpa andra med diverse IT-relaterade problem. Senast...

    Windows 10 & 11, Mac OS, Linux, Microsoft Active Directory, Microsoft 365, BMC Remedy, ARS, Jira, IOS, Android, Samsung, Telia MyBusiness, Office 365, Mjukvara, Hårdvara, Kundkontakt.

  • Kvinnlig IT-supportmedarbetare tillgänglig för nya uppdrag

    Farsta
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    25 år erfarenhet

    Kandidaten är en tålmodig och serviceinriktad person som alltid strävar efter att ge utmärkt service och se till att kunden är nöjd. Hon är skicklig på att anpassa sin kommunikation...

    Windows 7-10, Molnbaserade lösningar, Journalsystem, Ärendehanteringssystem, TeamViewer, Kaseya, AnyDesk, Active Directory, MS Office365, Azure, Fjärrstyrning, VPN, Inköpshantering, Konferensutrustning, Nätverksproblem, Ärendedokumentation, Hårdvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.