Kandidat

  • Helsingborg
    40 h/vecka
  • 1st line support
    1.5 år erfarenhet
  • Folkhögskola

Begär profil

Kunskap

Windows 11, Office 365, Active Directory, Serveradministration, Installation av programvara, CSS, Microsoft 365, Felsökning, Microsoft applications, VPN, TeleQ-administrator, TeleQ, Telavox, Telavoxadministration, Lime CRM, IT-maskinvarusupport

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


IT-Supporttekniker i Helsingborg

Kandidaten är en social och samarbetsvillig person, som alltid vill utvecklas. I sitt arbete är han hjälpsam och hjälper gärna både kunder och kollegor. Han trivs att ha många bollar i luften och bistår med förslag på förbättringsmöjligheter efter verksamhetens behov. För honom är det viktigt med en bra struktur i företaget, tydliga ansvarsområden, samt en miljö där kollegor hjälps åt att nå gemensamma mål. Idag arbetar han som IT-supporttekniker på TechTrade, där han supporterar kunder remote och onsite. Hans ansvarsområden inkluderar bland annat att ta emot mejl, samtal och ge direkt support hos kunder. Hans arbetsuppgifter varierar då han exempelvis arbetar med hantering och dispatching av ärenden via ärendehanteringssystem, administration i Active Directory, hantering av Office 365 adminportalen och tilldelning av licenser. Han arbetar även med felsökning och installation av både mjukvara och hårdvara och tar hand om olika aspekter av mailhantering, inklusive MS Exchange, webbmejl och Office 365. Kompetenser: Windows 11, Office 365, Active Directory, Serveradministration, Installation av programvara, CSS, Microsoft 365, Felsökning, Microsoft applications, VPN, TeleQ-administrator, TeleQ, Telavox, Telavoxadministration, Lime CRM, IT-maskinvarusupport, Lagarbete, Microsoft Office, DHCP, Nätverksadministratör, Windows server, Skrivbordsdatorer, Microsoft Exchange, Nätverk, Kundkontakt, Teknisk support, Brandväggar, Tidsplanering, Telekommunikation, Skrivare, Lokala nätverk (LAN), DNS, IT-tjänsthantering, Microsoft servrar, Microsoft Excel IT, TCP/IP, Servicedesk, Problemlösning, Citrix, HTML. 

IT-Supporttekniker i Helsingborg

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • IT-chef tillgänglig omgående i Stockholmsområdet

    Järfälla
    40 h/vecka
    IT Management
    Universitet
    13 år erfarenhet

    Kandidaten är en skicklig problemlösare som älskar utmaningar och drivs av att hitta lösningar på komplexa problem. Han trivs i samarbetsmiljöer och har en naturlig förmåga att samarbeta med andra...

    Team Leadership, IT Management, Business Strategy, ITIL, Change Management, Change management, Leadership, Project Management, Coaching, Active Directory, Team Management, MDM, SCCM, CRM, Management, Business Development, Claims Handling, QlikView

  • Säkerhetsklassad Supporttekniker redo för nya uppdrag!

    Solna
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en social och glad person med ett stort tekniskt intresse. Han har lätt att prata med människor och brinner för att hjälpa andra med diverse IT-relaterade problem. Senast...

    Windows 10 & 11, Mac OS, Linux, Microsoft Active Directory, Microsoft 365, BMC Remedy, ARS, Jira, IOS, Android, Samsung, Telia MyBusiness, Office 365, Mjukvara, Hårdvara, Kundkontakt.

  • Kvinnlig IT-supportmedarbetare tillgänglig för nya uppdrag

    Farsta
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    25 år erfarenhet

    Kandidaten är en tålmodig och serviceinriktad person som alltid strävar efter att ge utmärkt service och se till att kunden är nöjd. Hon är skicklig på att anpassa sin kommunikation...

    Windows 7-10, Molnbaserade lösningar, Journalsystem, Ärendehanteringssystem, TeamViewer, Kaseya, AnyDesk, Active Directory, MS Office365, Azure, Fjärrstyrning, VPN, Inköpshantering, Konferensutrustning, Nätverksproblem, Ärendedokumentation, Hårdvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.