Kandidat

  • Stockholm
    40 h/vecka
  • 1st line support
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 11, Windows 10, Mac, Linux, Microsoft 365, Office 365 Administration, Active Directory, Azure AD, Intune, ServiceNow, TeamViewer, Endpoint Manager, BeyondTrust, felsökning, Microsoft Exchange, iPhone, iOS , MacOS, mjukvara & hårdvara.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Glad Supporttekniker

Adam är en positiv och glad person. I sitt arbete försöker han alltid vara lugn när han pratar med användare, och på ett pedagogiskt och tydligt sätt göra sig förstådd. Han är även en hjälpsam person som gärna hjälper till där det behövs. Adam strävar efter att utvecklas inom IT och ställer därmed mycket frågor för att lära sig nya saker. Faktorer som gör att Adam presterar bra på ett företag är trevliga och hjälpsamma kollegor, samt en arbetsmiljö som främjar utveckling och lärande.   Idag arbetar kandidaten inom first line support.  I sitt dagliga arbete tar han emot samtal, hanterar ärenden, eller eskalerar vidare till second line-supporten. Han hanterar främst Windows 10 och 11, beroende på kund, och även lite Mac och Linux. Utöver detta arbetar han med bland annat Active Directory, Azure AD, ServiceNow, TeamViewer, Endpoint Manager och BeyondTrust.   Kandidaten vill utvecklas inom IT och är öppen för flera roller inom support, såsom first line support (med utvecklingsmöjligheter), second line support och onsite support. Utöver detta vill han gärna ta certifikat.

Glad Supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.