Kandidat

  • Stockholm
    40 h/vecka
  • 1st line support
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 11, Windows 10, Mac, Linux, Microsoft 365, Office 365 Administration, Active Directory, Azure AD, Intune, ServiceNow, TeamViewer, Endpoint Manager, BeyondTrust, felsökning, Microsoft Exchange, iPhone, iOS , MacOS, mjukvara & hårdvara.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Glad IT-Supporttekniker

Kandidaten är en positiv och glad person. I sitt arbete försöker han alltid vara lugn när han pratar med användare, och på ett pedagogiskt och tydligt sätt göra sig förstådd. Han är även en hjälpsam person som gärna hjälper till där det behövs. Han strävar efter att utvecklas inom IT och ställer därmed mycket frågor för att lära sig nya saker. Faktorer som gör att han presterar bra på ett företag är trevliga och hjälpsamma kollegor, samt en arbetsmiljö som främjar utveckling och lärande.  Idag arbetar kandidaten inom first line support. I sitt dagliga arbete tar han emot samtal, hanterar ärenden, eller eskalerar vidare till second line-supporten. Han hanterar främst Windows 10 och 11, beroende på kund, och även lite Mac och Linux. Utöver detta arbetar han med bland annat Active Directory, Azure AD, ServiceNow, TeamViewer, Endpoint Manager och BeyondTrust.  Kandidaten vill utvecklas inom IT och är öppen för flera roller inom support, såsom first line support (med utvecklingsmöjligheter), second line support och onsite support. Utöver detta vill han gärna ta certifikat. Teknisk kompetens: Windows 11, Windows 10, Mac, Linux, Microsoft 365, Office 365 Administration, Active Directory, Azure AD, Intune, ServiceNow, TeamViewer, Endpoint Manager, BeyondTrust, felsökning, Microsoft Exchange, iPhone, iOS , MacOS, Felsökning av mjukvara & hårdvara. 

Glad IT-Supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • Kvinnlig front-end utvecklare

    Linköping
    40 h/vecka
    Systemutveckling
    Universitet
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en ambitiös person med en stor passion för digital visualisering och gaming. Hon har haft datorer som en naturlig del av sin uppväxt, och hennes intresse för grafiskt...

    HTML & CSS, JavaScript, React, Angular, Vue, SQL, C++ / C#, Git Postman / Insomnia, Figma, Photoshop, Illustrator, 3ds Max, Blender, Unity, Unreal Engine

  • Workplace Architect

    Solna
    40 h/vecka
    IT Management
    Gymnasium
    7 år erfarenhet

    Kandidaten har en gedigen erfarenhet av att arbeta nära med människor, både när det gäller att lägga upp planer och hantera kritiska situationer inom Servicedesk. Hans förmåga att vara stresstålig...

    Ledarskap, Microsoft Windows, Microsoft 365, ITIL, förbättringsarbeten, KPI, SLA, processer, incident management, problem management, budget, inköp.

  • IT-tekniker med MAC kompetens

    Lidingö
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    4 år erfarenhet

    Kandidaten är en glad och positiv person. Hans styrkor i arbetet är att han är serviceinriktad och stresstålig. Han är dessutom snabblärd och hjälpsam, och hjälper gärna till där det...

    Windows 10, MacOS, Office 365, Active directory, Azure AD, Windows Server, endpointconfiguration, remote access, VPN, Easit, ACiT, GSX, ATLAS, Fixably, Google Workspace, ärendehanteringsystem, fjärrstyrning, iOS-enheter

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.