Kandidat

  • Saltsjö-boo
    40 h/vecka
  • 1st line support
    1 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Bomgar, SLA, ServiceNow, KCS, Windows 11, Mac OS, Outlook, Exchange, Adobe Creative Suite, VPN, Active Directory, Azure AD, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Intune, OneDrive, SharePoint, Microsoft Teams, Powershell, Filewave

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Driven Supporttekniker

Kandidaten har alltid haft ett brinnande intresse för IT sedan barnsben och spelat en del datorspel när han var yngre samt agerade alltid IT-tekniker åt familj och vänner. Han har arbetat med en rad olika jobb innan han fick in en fot inom IT-branschen. Idag arbetar han som 1st line support där han arbetar med en mängd olika arbetsuppgifter inom IT-support, där han även har fått ta ansvar att utbilda nyanställda.   Hans främsta styrkor är att han är snabblärd och har alltid en positiv inställning. Andra egenskaper och styrkor som han besitter är social, serviceminded och lojal. Kandidaten ser sig nu om nya möjligheter och är öppen för att se vad som finns på marknaden. Han vill gärna hamna på en arbetsplats där man är mån om varandra och jobbar tillsammans med god teamkänsla.  

Driven Supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.