Kandidat

  • Stockholm
    40 h/vecka
  • 2nd line support
    4 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Mac OS, Windows, Microsoft 365, Office 365, Azure AD, Gmail, Slack, Google Workspace, budget, leverantörskontakt, hårdvara, konferensutrustning, Easit, installation, felsökning, Windows Remote Desktop, Quick Assist, nätverk.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


Bred IT-tekniker söker nya utmaningar

Kandidaten är uppväxt på Gotland och det var där han började sin karriär inom IT när en möjlighet dök upp. Kandidaten fick verkligen fick en chans att utforska området och insåg att han hade en förmåga att hantera människor och skapa goda kundrelationer, vilket blev hans styrka inom IT. Han insåg snabbt att han trivs att erbjuda bra service och se människor nöjda. Hans styrka är att han är snabblärd och har en stor vilja att lära sig nya saker. Han är driven och tvekar inte på att ta egna initiativ. Han har arbetat sedan 2019 inom IT och 2022 flyttade han till Stockholm där han arbetar som IT-supporttekniker där han själv ansvarar för Stockholmskontoret. Han är nyfiken på framtiden och är öppen för nya utmaningar. Han trivs i en roll där han får möjlighet att ge god service och support. På fritiden lagar han mat, tränar, springer och värdesätter att umgås med sina vänner. Han har tidigare spelat mycket innebandy men lagt skorna på hyllan nu. Sammanfattningsvis är han en mångsidig person som är redo att utforska olika möjligheter och fortsätta att utvecklas inom IT och i livet i allmänhet. 

Bred IT-tekniker söker nya utmaningar

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

2nd line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.