Kandidat

  • Årsta
    40 h/vecka
  • 2nd line support
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10 & 11, Office 365, Outlook, Active Directory, Azure AD, Intune, Windows platform, AutoCAD, Linux min, Jira, SLA, SCCM, MFA, Mjukvara, Hårdvara, Programvara, Drivrutiner, Teknisk support, Microsoft 365, Teams, Certifikat, On-site support, Nätverk

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


2nd line supporttekniker redo för nya utmaningar

Kandidaten är en positiv och pålitlig person som tar ansvar för de uppgifter han tar sig an. Hans styrkor i arbetet är att han behåller lugnet i stressiga situationer och har ett gott tålamod i bemötandet med användare. När han inte är upptagen med sitt arbete spenderar han tid på vänner, träning och dataspel.Han började sin IT-karriär som IT-konsult under 2021 och blev sedan överrekryterad under starten på 2023. Idag arbetar han som IT-tekniker och hans dagliga arbetsuppgifter inkluderar bland annat ärendehantering/incidenthantering via Jira, on-site support, kontakt med interna och externa, dokumentation, mjuk-och hårdvaruhantering. Han supporterar både remote och onsite, och har regelbunden kontakt med både användare och leverantörer. Kevin har även varit delaktig i projektarbeten. Han var bland annat delaktig i ett migreringsprojekt då han arbetade på plats i Norge. Kandidaten var en del av migreringen som inkluderade att föra över samtliga system och stöttade användarna på plats med diverse IT-relaterade problem.Kompetenser: Windows 10 & 11, Office 365, Outlook, Active Directory, Azure AD, Intune, Windows platform, AutoCAD, Linux min, Jira, SLA, SCCM, MFA, Mjukvara, Hårdvara, Programvara, Drivrutiner, Teknisk support, Microsoft 365, Teams, Certifikat, On-site support, Nätverk, Arbetsplatshantering, Kringutrustning. 

2nd line supporttekniker redo för nya utmaningar

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

2nd line support

  • Kvinnlig front-end utvecklare

    Linköping
    40 h/vecka
    Systemutveckling
    Universitet
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en ambitiös person med en stor passion för digital visualisering och gaming. Hon har haft datorer som en naturlig del av sin uppväxt, och hennes intresse för grafiskt...

    HTML & CSS, JavaScript, React, Angular, Vue, SQL, C++ / C#, Git Postman / Insomnia, Figma, Photoshop, Illustrator, 3ds Max, Blender, Unity, Unreal Engine

  • Workplace Architect

    Solna
    40 h/vecka
    IT Management
    Gymnasium
    7 år erfarenhet

    Kandidaten har en gedigen erfarenhet av att arbeta nära med människor, både när det gäller att lägga upp planer och hantera kritiska situationer inom Servicedesk. Hans förmåga att vara stresstålig...

    Ledarskap, Microsoft Windows, Microsoft 365, ITIL, förbättringsarbeten, KPI, SLA, processer, incident management, problem management, budget, inköp.

  • IT-tekniker med MAC kompetens

    Lidingö
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    4 år erfarenhet

    Kandidaten är en glad och positiv person. Hans styrkor i arbetet är att han är serviceinriktad och stresstålig. Han är dessutom snabblärd och hjälpsam, och hjälper gärna till där det...

    Windows 10, MacOS, Office 365, Active directory, Azure AD, Windows Server, endpointconfiguration, remote access, VPN, Easit, ACiT, GSX, ATLAS, Fixably, Google Workspace, ärendehanteringsystem, fjärrstyrning, iOS-enheter

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.