Kandidat

  • Solna
    40 h/vecka
  • IT Support
    5 år erfarenhet
  • Univeristet

Begär profil

Kunskap

Windows 10, Microsoft 365, Microsoft Intune, ServiceNow, SalesForce, Powershell, Remote desktop, nätverk, ITIL, SLA, Active Directory, Azure AD, Microsoft Azure, hårdvara, felsökning, AV-utrustning, Windows server.

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


2nd line supporttekniker

Han har en historia som sträcker sig tillbaka till tiden då han spelade World of Warcraft och redan då var han en datanörd. Intresset för IT har alltid funnits där och det tog fart i ett tidigt skede. Han ägnade sig åt att bygga och experimentera med datorer samt att hantera olika tekniska aspekter. Redan under gymnasietiden tog han på sig extraknäck inom IT, vilket så småningom ledde till en fast anställning och sedan dess har han arbetat med flera jobb inom IT.Han har en stark kompetens när det kommer till hårdvara och är en skicklig felsökare. Att arbeta med hårdvara ger honom nöje och han trivs med att identifiera och lösa tekniska problem. Han har också kunskap om att skapa Powershell-skript, inklusive ett serverbrett skript för speciella e-postkonton inom kundsupport. Han kan till och med ställa in lösenord med detta skript. Han tog initiativet att utveckla och implementera detta skript på servernivå på sin nuvarande arbetsplats.När det kommer till personlighet är han social och avslappnad. Hans förmåga att skapa kontakt och kommunicera är en stark sida hos honom. Samtidigt är han målinriktad och har en förmåga att driva saker framåt. Relationen till kollegor är viktig för honom. Han är pratsam och energisk, och hans öppna natur gör att han trivs i arbetsgruppen. Kandidaten är nu öppen för att se vad marknaden kan erbjuda och ser fram emot en spännande tid.

2nd line supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

IT Support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.