Kandidat

  • Bandhagen
    40 h/vecka
  • 1st line support
    0.5 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10 & 11, M365, Active Directory, Azure AD, Office 365, GPO, SLA, ServiceNow, TeamViewer, Felsökning, Installation av program, uppdatering av drivrutiner, IT-administration, Telefonsamtal, First line support, Nätverk (Grundläggande)

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


1st line supporttekniker tillgänglig omgående

Kandidaten är en lugn och social person, som är enkel att jobba med. Hans styrkor är hans sociala och hjälpsamma förmåga, då han uppskattar att samtala med andra människor. Exempelvis tycker han om kontakten med användarna då han på ett pedagogiskt sätt kan förklara och guida användarna fram till en lösning. För honom är det viktigt med en arbetsplats som erbjuder utvecklingsmöjligheter samt där det finns en Vi-känsla bland medarbetarna. På fritiden spenderar han gärna sin tid på brädspel och andra sociala aktiviteter.   Kandidaten arbetar som supporttekniker inom first line-supporten på IT-servicedesken där han supporterar interna användare. I sitt dagliga arbete ingår bland annat hantering av administrativa uppgifter inom Azure-miljön och Active Directory, felsökning, installation av program och uppdatering av drivrutiner.

1st line supporttekniker tillgänglig omgående

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.