Kandidat

  • Limhamn
    40 h/vecka
  • 1st line support
    2 år erfarenhet
  • Gymnasium

Begär profil

Kunskap

Windows 10 & 11, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ServiceNow, Jira Atlassian, POBG6, Intune, MFA, SCCM, Quick Assist, Citrix Workspace, Nätverk

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


1st line supporttekniker

Kandidaten är en social och driven person som strävar efter kontinuerlig utveckling. Ett exempel på detta är att han gärna tar sig an nya ansvarsområden och utmaningar för att växa i sitt arbete. Vidare är han engagerad i sitt arbete, och välkomnar feedback från kollegor och chefer för att förbättra sig själv samt sitt arbete. Kandidaten arbetar inom first line supporten på Atea. I hans dagliga arbete ingår att hantera olika IT-relaterade problem, från att hjälpa användare att byta lösenord till att tilldela licenser och behörigheter. I arbetet ingår mycket kundkontakt både via telefon, mejl, chatt och ärendehanteringssystem.Kompetenser: Windows 10 & 11, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ServiceNow, Jira Atlassian, POBG6, Intune, MFA, SCCM, Quick Assist, Citrix Workspace, Licenshantering, Nätverk, Felsökning, Kundkontakt.

1st line supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

1st line support

  • IT-chef tillgänglig omgående i Stockholmsområdet

    Järfälla
    40 h/vecka
    IT Management
    Universitet
    13 år erfarenhet

    Kandidaten är en skicklig problemlösare som älskar utmaningar och drivs av att hitta lösningar på komplexa problem. Han trivs i samarbetsmiljöer och har en naturlig förmåga att samarbeta med andra...

    Team Leadership, IT Management, Business Strategy, ITIL, Change Management, Change management, Leadership, Project Management, Coaching, Active Directory, Team Management, MDM, SCCM, CRM, Management, Business Development, Claims Handling, QlikView

  • Säkerhetsklassad Supporttekniker redo för nya uppdrag!

    Solna
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en social och glad person med ett stort tekniskt intresse. Han har lätt att prata med människor och brinner för att hjälpa andra med diverse IT-relaterade problem. Senast...

    Windows 10 & 11, Mac OS, Linux, Microsoft Active Directory, Microsoft 365, BMC Remedy, ARS, Jira, IOS, Android, Samsung, Telia MyBusiness, Office 365, Mjukvara, Hårdvara, Kundkontakt.

  • Kvinnlig IT-supportmedarbetare tillgänglig för nya uppdrag

    Farsta
    40 h/vecka
    1st line support
    Gymnasium
    25 år erfarenhet

    Kandidaten är en tålmodig och serviceinriktad person som alltid strävar efter att ge utmärkt service och se till att kunden är nöjd. Hon är skicklig på att anpassa sin kommunikation...

    Windows 7-10, Molnbaserade lösningar, Journalsystem, Ärendehanteringssystem, TeamViewer, Kaseya, AnyDesk, Active Directory, MS Office365, Azure, Fjärrstyrning, VPN, Inköpshantering, Konferensutrustning, Nätverksproblem, Ärendedokumentation, Hårdvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.