Kandidat

  • Sollentuna
    40 h/vecka
  • 2nd line support
    2 år erfarenhet
  • Yrkeshögskola

Begär profil

Kunskap

Windows 10, Windows 11, Mac, Active Directory, Azure AD, Topdesk, Teamviewer, IT-support, Nätverk, switch & router, accesspunkt, Utbildad nätverkstekniker

Kontakt

Kontakta Linden-IT direkt:

Filip Radic
Filip Radic

Sales Manager

+46 724 55 01 26
filip@linden-it.se


1st line supporttekniker

Kandidaten är en social och engagerad person som brinner för IT. Hans styrkor i arbetet är att han är en driven problemlösare som har lätt att lära sig nya saker. Faktorer som gör att han presterar bra på ett företag är en arbetsmiljö som främjar utveckling samt trevliga och hjälpsamma kollegor. På fritiden gillar han att träna och umgås med familjen. Idag arbetar han inom first line support på ett statligt företag. I sitt dagliga arbete hanterar han bland annat felsökning av mjukvara och hårdvara, Windows-miljöer, Active Directory, Azure AD, Topdesk,Teamviewer och nätverk. Nu är han redo för nästa steg i karriären och söker en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter och nya utmaningar. Han söker främst en Junior roll inom drift, nätverk eller IT-säkerhet, alternativt en tjänst inom first line support nära drift så han får möjlighet utvecklas inom arbetsrollen.

1st line supporttekniker

Begär profil

Genom att klicka på "Ansök" godkänner du vår Sekretesspolicy. Linden-IT kommer att lagra dina uppgifter för ett eller flera ändamål avseende Linden-ITs tjänster.

Varför Linden IT?

  • Perfekt matchning och snabb leverans
  • Ersättning vid sjukdom eller problem
  • Optimalt pris-prestanda-förhållande
  • Flexibla avtal
Liknande profiler

2nd line support

  • 2nd line tekniker tillgänglig omgående

    Malmö
    40 h/vecka
    2nd line support
    Gymnasium
    9 år erfarenhet

    Kandidaten är en lugn och flexibiel person. Hans styrkor ligger i att han är snabblärd och kan sätta sig in i nya IT-system och miljöer. Han gillar att utvecklas och lära...

    Windows 10, Exchange, Office 365, Active Directory, Azure, ärendehanteringsystem, ServiceNow, ITIL, SLA, Intune, TeamViewer, Remote Desktop, Nätverk, Network Operations Center (NOC), Office 365 admincenter, Outlook, Konfidentialitet, Datamigrering

  • Erfaren IT-tekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    3rd line support
    Gymnasium
    8 år erfarenhet

    Kandidaten är en öppensinnad och flexibel person med en passion för IT sedan barnsben. Han är öppen och säger vad han tänker, samtidigt som han kan acceptera när han har...

    Windows 10 och 11, Windows Server (2012, 2016, 2019, 2022), Exchange, Microsoft 365, Active Directory, Azure, Gpo, VM, log, SQL-databaser, Cisco-teknologier, VPN, Microsoft Excel, Office 365, Logic Apps, Kayako, ServiceNow, Teamviewer

  • Onsite/Supporttekniker

    Malmö
    40 h/vecka
    Onsite tekniker
    Gymnasium
    2 år erfarenhet

    Kandidaten är en lättlärd och nyfiken person som trivs med att arbeta och utvecklas. Han anpassar sig snabbt till nya miljöer och visar stor flexibilitet. Att känna sig säker i...

    Windows 10 & 11, Active Directory, Office 365, Intune, Dameware, Ritz, Lansweeper, SLA, Felsökning av hårdvara & mjukvara, Installation och konfiguration av hårdvara, Nätverk, VPN, LAN, Maskinvara, Installation av programvara

Contact

Kontakta oss idag

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort.